poniedziałek, 4 września 2017

JUŻ NIECO JESIENNIE

Wieczorami czuć już zbliżającą się jesień. Zaczynam powoli przestawiać się psychicznie, że będzie coraz chłodniej. Póki nie ma mrozu to nie jest tak źle...
Wracam do tworzenia korali, ponieważ teraz jest na nie najlepszy czas :)


Uwielbiam te chromowane koraliki. Bardzo ożywiają każde połączenie kolorystyczne i ślicznie wyglądają pomiędzy filcowymi kulkami.




A wy jak tam? Gotowe jesteście na jesień? :)

W wolnej chwili zajrzyjcie na moje media społecznościowe. A w tym momencie żegnam się z wami i do następnego :)


Facebook - KLIK

Instagram - KLIK

Sklep Na Allegro - KLIK

Sklep Na Dawanda - KLIK





11 komentarzy:

  1. Piękne korale. U mnie powstają kolejne wirusy, czyli jesienne, cieplutkie chusty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne korale ;) u mnie też dziś zagościły jesienne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki są prześliczne, prawdziwie jesienne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie jesienna kolorystyka... ale jaka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korale piękne, kolorki też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne korale w jesiennych kolorach.
    Mam przygotowaną cały worek pomysłów i materiałów na te długie wieczory. Oby tylko czasu na wszystko wystarczyło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyglądają, kulki bardzo pasują do całości. :D Nie jestem ani trochę gotowa na jesień. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne korale. Ja jeszcze na jesień nie jestem gotowa. Dopiero skończyłam urlop, a wokół czuć jesień. Czas wyciągnąć grube swetry i rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo energetyczna kolorystyka,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń