środa, 2 sierpnia 2017

DELIKATNY NASZYJNIK W TRZECH KOLORACH

Lipiec zleciał jak szalony. Pogody nie było, więc za bardzo nie poczułam lata. Sierpień za to zaczął się bardzo pogodnie. Słońce grzeje, więc można się rozpłynąć w jego promykach. Wczoraj wieczorem pierwszy raz od dawna włączyłam wiatrak a to oznacza, że mamy prawdziwe lato :) Bez zimnych napojów się nie obędzie.

Wychodzę do was z kolejną propozycją naszyjnika. Tym razem jest to połączenie szarości i bieli z pięknym koralem :)





Jak wam się podoba? Jestem ciekawa waszych opinii na temat mojej nowej biżuterii :)


Zapraszam was do polubienia mojego filcowego fanpagea na Facebooku - KLIK

Oraz na Instagrama - KLIK

A do zakupu na Allegro - KLIK

Lub Dawandę - KLIK



4 komentarze:

  1. ale czaad! Genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i elegancko wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie eksperymentujesz :) piękne są tego efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko! Gdyby "listki" były zielone to bym się naprawdę znalazła w jakimś magicznym królestwie elfów. No po prostu superowy jest.

    OdpowiedzUsuń