środa, 19 lipca 2017

ZUPEŁNIE NOWY NASZYJNIK TĘCZOWY

No muszę przyznać, że ostatnio wena mnie nie opuszcza. Poszłam, więc za ciosem i wykonałam filcowy naszyjnik. Takiego jeszcze nie było. Filcowe płatki połączyłam w fantazyjną całość. Cały jest szyty a co za tym idzie bardzo wytrzymały.
Wygląda elegancko i delikatnie :)

W kolejnym poście pokażę wam inną wersję kolorystyczną oraz coś w stylu boho :) Będzie się działo!






Zapraszam was do polubienia mojego filcowego fanpagea na Facebooku - KLIK

Oraz na Instagrama - KLIK

A do zakupu na Allegro - KLIK

Lub Dawandę - KLIK


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i unikalna propozycja :) Uwielbiam takie tęczowe połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i energetyczne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny wisiorek oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna forma, bardzo mi się podoba. :D
    Wysiadły wszystkie zdjęcia oprócz pierwszego albo to jakiś błąd u mnie. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Energetyczny i piękny naszyjnik. Jest jak mięciutka tęcza:)

    OdpowiedzUsuń