czwartek, 27 lipca 2017

NASZYJNIK W STYLU BOHO

Tym razem przychodzę do was z naszyjnikiem w stylu boho. Filcowe płatki, które ostatnio namiętnie szyję świetnie sprawdzają się w tego typu naszyjnikach. Najpierw tworzyły go same płatki, ale uznałam, że łańcuszki z perełką dodadzą mu delikatności :)


Postanowiłam do swojej oferty filcowej biżuterii wprowadzić więcej różnorakich naszyjników, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Spodziewajcie się więc sporej ilości tego typu biżuterii :)




Mam nadzieję, że podoba wam się ten naszyjnik. Dajcie koniecznie znać co o nim myślicie :)



Zapraszam was do polubienia mojego filcowego fanpagea na Facebooku - KLIK

Oraz na Instagrama - KLIK

A do zakupu na Allegro - KLIK

Lub Dawandę - KLIK


6 komentarzy:

  1. naszyjnik jest prześliczny, kolorki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i delikatny naszyjnik. Kojarzy mi się z płatkami i rosą:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatny, wspaniale i ciekawie wygląda na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczny, bardzo dziewczęcy i uroczy. :D

    OdpowiedzUsuń