środa, 28 czerwca 2017

W ODCIENIACH NIEBIESKIEGO

Na wstępie dziękuję wam za wszystkie słowa wsparcia odnośnie sąsiadów :) Na szczęście już się wyprowadzili. Nie znoszę braku szacunku dla innych ludzi w bloku...

Gdzie byłam jak mnie nie było? Szkoliłam się, zobaczyłam Poznań, Warszawę i Kraków chociaż o zwiedzaniu nie było za bardzo mowy ;) Jestem bogatsza o wiedzę, ale wracam już do rękodzieła, bo zaczęło mi was brakować.

Co powiecie na niebieską biżuterię? Trochę kojarzy mi się z wieczorem nad morzem :)







7 komentarzy:

  1. Śliczna mieszanka wszelkich niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria śliczna :) Mam nadzieję, że Poznań spodobał się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, wakacyjne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne korale i super, że szkolenie dobrze poszło, a sąsiedzi odeszli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zestawienie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń