środa, 3 maja 2017

ŻYRAFA DO POKOIKU


Zakochałam się w szyciu z filcu. Idzie mi to już bardzo sprawnie i wymyślam coraz to nowsze wzory. Kupiłam sobie nawet specjalny zeszyt na projekty, ponieważ w głowie już nie da się ich uporządkować :)
Ta żyrafa przyszła mi do głowy któregoś dnia. Gdzieś widziałam takie ozdoby pokoiku dziecięcego i postanowiłam urzeczywistnić to co siedziało mi w głowie czyli zlepek setek obrazów. Narysowałam więc szablon i zaczęłam pracę :)


Ołówek i gumka przydają mi się jak nic innego. Kilka razy musiałam zmazywać i rysować ją na nowo, ponieważ ciągle nie pasowały mi proporcje a nie lubię robić czegoś po łepkach. W końcu udało mi się i wyszła idealna :)
Wszystkie elementy szyte są ręcznie. Ręczne szycie uspokaja mnie i wyłącza na chwile co jest bardzo odprężające dla mózgu.


Sama żyrafa ma 21cm długości a razem z chmurką i sznurkiem około 35cm. Jest mięciutka i przyjemna w dotyku. Kolor beżowy pięknie łączy się z różem i tworzy uroczą całość :)
Chmurka ma ozdobne serduszko co jeszcze bardziej osładza tę ozdobę.


Ozdoby do dziecięcego pokoiku to zaraz koło filcowej biżuterii moje ulubione przedmioty, które wykonuję. Dlatego na jednym nie poprzestanę i już powstaje projekt dla chłopca :)
Karuzela dla malucha, którą wykonałam niedawno cieszyła się dużym zainteresowaniem stąd moje chęci do dalszego tworzenia.


Dajcie koniecznie znać co myślicie o takiej ozdobie :)

2 komentarze: