czwartek, 25 maja 2017

PASTELOWE Z CZARNYM AKCENTEM

Życie w bloku do najłatwiejszych nie należy. Mi się trafili sąsiedzi, którzy po domu chyba w chodakach chodzą...u mnie wszystko się trzęsie. Latarenka, która ozdabia mój pokój sama powoli wychodzi przez okno przesuwając się w rytmie stukotów z góry. I żeby to było raz...żeby dwa...może rano się spieszą do pracy albo wieczorem ćwiczą...ale to potrafi się dziać cały dzień. Do tego dochodzą hałasy, krzyki, przeklinanie i pety zrzucane mi do ogródka...Nigdy nie było problemów, ale trafili się tacy i wkurzają...

Nie mniej nic mnie nie zniechęci do tworzenia. Nawet hałaśliwi sąsiedzi :)





Pastela zawsze będzie dobrze wyglądać z mocnym kolorem...a z czarnym to już w ogóle...



8 komentarzy:

  1. No ja mam spokojnych sąsiadów :) współczuje :( piękna biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff mieszkanie w bloku faktycznie nie jest łatwe, ja na szczęscie mieszkam w domu więc nie mam takiego problemu, ale naszyjnik cudo, widoczni w tworzenie nic nie jest w stanie ci przeszkodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takich sąsiadów, którzy włączali pranie o północy miałam wrażenie że cały blok się trząsł. Najważniejsze że z twórczością jest ok i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i bardzo ładne połączenie;) Ja na szczęście do sąsiadów mam daleko, ze 100 metrów. W bloku mieszkałam tylko na studiach przez pięć lat i nie czułam się tam dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego nie przewiduję, żebym kiedykolwiek zamieszkała w bloku, jestem zbyt przyzwyczajona do spokoju (i dużej przestrzeni). :'D
    Naszyjnik jest piękny, bardzo podobają mi się te kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastela z czarnym? Nietypowe zestawienie ale wyszło bardzo ładnie. Co do sąsiadów, tez kiedyś takich miałam. Mój synuś jako noworodek, nabawił się nerwicy. Wytrzymaliśmy 2 lata i wyprowadziliśmy się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej jestem ciekawa, co u Ciebie słychać? Mam nadzieję, że sąsiedzi wyspokojnieli:) Korale bardzo fajne. Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie bardzo zestaw kolorów :)

    OdpowiedzUsuń