czwartek, 23 marca 2017

KARUZELA DLA MALUCHA

No dobra...długo mnie tu nie było :) Mam nadzieje, że jeszcze tu zaglądacie.
Moja nieobecność była spowodowana kilkoma czynnikami. Jednym z nich była praca nad nowym projektem. Oczywiście nie trwał on dwa miesiące, ale trochę mi zajęło zanim go wykonałam.
Tym projektem jest karuzela nad dziecięce łóżeczko.


Kiedyś już zaczęłam podobną robić, ale jakoś zaprzestałam...a później przyszła do mnie koleżanka i poprosiła o takową :) Miał być słonik i kolorowe kropelki zwisające z chmurek.



Całość wyszła na prawdę uroczo. Dla dodania jeszcze większego uroku dołożyłam kokardki w kropeczki i jedną większą kokardę.



 Słonik ma uszka dopasowane kolorystycznie do kropelek zwisających z chmurek.



W skład tej karuzeli wchodzi zarówno krzyżak jak i stelaż do przykręcenia do łóżeczka. Wszystko w bieli i stonowanych kolorkach. Będzie to prezent dla dziewczynki, więc pojawiły się również różowe elementy. Wszystko zszywałam ręcznie :)

A jak wam się podoba ta karuzela? To zupełna nowość w moich pracach, ale szycie tych słodkich elementów bardzo mi się spodobało :)

9 komentarzy:

  1. ta karuzela jest świetna, fajnie, że powstają nowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy projekcik bardzo udany, pięknie wykonany a przede wszystkim sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! Piękna karuzela. Czuję, że na jednej nie przestaniesz, bo niejedno dziecko byłoby zachwycone mięciutkimi kropelkami, słoniem i w ogóle takie filcowe zwisaczki muszą być fajne w dotyku dla malucha.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie niespodzianki dla maluchów są bardzo wdzięczne i dekoracyjne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest. Śliczna dekoracja i zabawka. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń