poniedziałek, 30 stycznia 2017

TAKIE TAM Z GRANATEM :)


Odcienie brązu i beżu w połączeniu z granatem to było jedno z pierwszych niekonwencjonalnych połączeń jakich się nauczyłam zaczynając przygodę z rękodziełem. Nie było mi łatwo przełamać pewne standardy...brąz pasuje do beżu, nie łączymy niebieskiego z czerwonym a żółty i zielony to tandeta. To wszystko staje się nieprawdą w zderzeniu z rzeczywistością. Ile ludzi tyle opinii a z doświadczenia wiem, że to co dla nas wydaje się dziwne i nieładne dla kogoś innego jest normą i atrybutem piękna.


Jesteśmy bardzo plastyczni w swoich działaniach. Kiedyś nie lubiłam żółtego sera (no chyba, że roztopiony) a teraz zajadam się nim bez problemu;) Kiedyś nie do pomyślenia było, żeby kobieta nosiła spodnie, teraz to norma i rzecz bez której często nie możemy się obejść. Świat się zmienia a my wraz z nim. Pozwólmy sobie na odrobinę odstępstwa od przyjętej normy i nośmy to co same uważamy za piękne :)


7 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda to połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stonowana, ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bombowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy byłam nastolatką połączenie czerwieni lub różu z zielenią uchodziło za niedopuszczalne i tandetne. Za to czerwony z granatem jak najbardziej. Później przyszła moda na tak zwane blokowanie kolorów i to co wcześniej nie mogło mieć miejsca, nagle stawało się modne. Nie ma co więc zwracać uwagi na takie rzeczy. Ważne, żeby nosić kolory w takich zestawieniach jak się lubi. A mmni się właśnie Twój zestaw kolorów podoba. Łamie rutynę. Wydawałoby się , że jak jasny beż i brąz to musi być ciemny beż lub chociaż pomarańczowy, a tu niespodzianka - granat. No i fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyszło : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam uważam, że wszystko z wszystkim można łączyć i bardzo mi się podobają Twoje korale! Wcale nie "takie tam".
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie moje połączenie ale tak jak piszesz każdemu podoba sie co innego :) na pewno jest ciekawe i żadkie :)

    OdpowiedzUsuń