środa, 4 stycznia 2017

KOMPLET W SZAROŚCIACH


Jak tam u was po sylwestrze? Mam nadzieję, ze wybawiłyście się i teraz macie masę nowych pomysłów :) Nowy rok to zawsze nowe plany...jakoś tak siłą rzeczy człowiek planuje. Ja muszę z pewnością wykonać więcej kompletów. Kiedyś robiłam ich sporo, ale gdy zabrałam się za osobne korale i bransoletki to poszły w odstawkę...a myślę, że to duży błąd. Przed świętami miałam sporo zamówień właśnie na komplety i dzięki temu znów zaczynam je tworzyć :)

Szary to zawsze dobry kolor jego różne odcienie tworzą na prawdę zgraną całość.




I jak wam się podoba takie zestawienie?

Śniegu brak...temperatura na plusie...dopóki muszę rano wychodzić z domu to jestem zadowolona z tego, że właśnie tak jest na zewnątrz :)

9 komentarzy:

  1. Szarości zawsze na topie! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie zestawienie. Trochę jak marmur i ocean.
    U mnie też nie ma śniegu i jest umiarkowanie zimno. Wczoraj troszkę popadał grad, ale byłam w domu:))
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm szaro troche mrocznie ;) ale jak elegancko ! świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się taka kolorystyka, świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń