piątek, 30 grudnia 2016

NA NOWY ROK

Źródło

Na ogół nie robię podsumowań roku ani nie mam też wielkich postanowień na kolejny rok. Nauczyłam się, że czas pokaże co się wydarzy i, że trzeba łapać każdą nadarzającą się okazję.

Tym razem postanowiłam jednak napisać parę słów odnośnie zeszłego i przyszłego roku.
2016 rok minął mi bardzo szybko. Był pełen nowych wyzwań i zawirowań. Dałam radę przeszkodom, które kiedyś wydawać by się mogły nie do pokonania. Nauczyłam się wiele, ale jeszcze wiele przede mną. Bogatsza o nowe doświadczenia wchodzę w kolejny 2017 rok. Mam pewne plany większe i mniejsze, ale nie przywiązuję się do nich bo wiem, że w przeciągu jednego dnia wszystko może się zmienić. Tylko miłość wciąż ta sama :) Już niedługo z moim Adrianem będziemy 10 lat razem...to bardzo długo zważywszy, że ja jeszcze nie dobiłam 30tki.

Na nowy rok życzę wam więc miłości, bo w pojedynkę ciężko stawiać czoła życiowym wyzwaniom. No i zdrowia i jak najmniej zmartwień. Mam nadzieję, że uda wam się zrealizować wszystkie wasze plany a wasza twórczość będzie rozkwitała :)

Święta były dla mnie odpoczynkiem od bloga, internetu i całego zawirowania wokół mojej pracy. Po świętach miałam jeszcze kilka spraw do załatwienia, ale postanowiłam nic nie tworzyć by zebrać energię do dalszej pracy w styczniu.

Żegnam się więc z wami i do zobaczenia w przyszłym roku!

4 komentarze:

  1. wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kochana. Do zobaczenia:) Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia wszystkich marzeń, planów tych wielkich i małych, dużo zdrówka i miłości tego wszystkiego życzę Ci w Nowym Roku 2017.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowie bardzo się mi przyda. Szczególnie po dzisiejszym dniu, kiedy odebrałam wyniki. Brrr.
    Nie za dobre. Ale nic to... Tobie też życzę wiele szczęśliwych chwil w Nowym Roku, zdrowia i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń