poniedziałek, 19 grudnia 2016

KOLCZYKI NA STARYM ZŁOCIE


Blogi pękają od świątecznych ozdób. Lubię podglądać wasze prace i podziwiać tą cudowną różnorodność :) U mnie wykonywanie świątecznych dekoracji skończyło się w listopadzie, ale wiedziałam, że tak będzie. W grudniu natomiast skupiłam się na wykonywaniu zamówień i wystawianiu nowej biżuterii. Szyłam także dużo świątecznych serduszek na zamówienie, ale zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości, tak więc nie nadają się do pokazania :)

Jeśli chodzi o moje prace to jakoś dawno nie było kolczyków. Pomyślałam, że to błąd, ponieważ moja ostatnia sonda, którą przeprowadziłam na blogu (w tym miejscu dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział) pokazała, że z filcowej biżuterii to właśnie kolczyki najchętniej byście nosiły. Zacznę więc od takich prostych, które pasują do wszystkiego a zawieszone są na biglach stylizowanych na stare złoto.





Udanego tygodnia wam życzę i do napisania :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne! I wszystkie kolorki genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się bordo ze starym złotem, połączenie idealne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ciemno zielone są jak z elfowej krainy! Piękne zresztą wszystkie, ale te elfowe mnie oczarowały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, uwielbiam Twoje kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń