poniedziałek, 5 grudnia 2016

GEOMETRYCZNE KOLCZYKI


Dla odmiany przedstawiam wam geometryczne kolczyki. Są tak lekkie, że w ogóle ich nie czuć na uszach. Cieszę się, że moja geometryczna biżuteria przypadła wam do gustu. Takie kształty wchodzą do mojej stałej oferty :) Lubię różnorodne prace, tak żeby każdy znalazł coś dla siebie. Dodatkowo lepiej mi się pracuje gdy mogę dać upust mojej wyobraźni :)



Jeśli ktoś z was mnie tu oglądających chciałby abym wykonała coś na zamówienie to polecam pomyśleć już teraz i napisać do mnie wcześniej. Czym bliżej świąt tym mniej czasu a nie lubię czegoś robić po łepkach bo czas goni no i później jest problem z wysyłką bo rzecz wysłana dwa dni przed świętami powinna dojść w wigilię, ale z pocztą bywa różnie :)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne, szalenie podoba ją mi się te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szalejesz z tymi geometrycznymi wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lekkie kolczyki! Śliczne są te Twoje.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł i równie fajnie prezentują sie na uchu :)

    OdpowiedzUsuń