czwartek, 24 listopada 2016

SZARY I POMARAŃCZOWY


Mówi się, że kobieta zmienną jest. Ja chyba nie jestem aż tak zmienna. Lubię to co znam, źle znoszę zmiany i potrzebuje czasu, żeby się przyzwyczaić do czegoś nowego. O ile radykalną zmianą jest przeprowadzka o tyle zmiana w dodatkach to już delikatna odskocznia od tradycji.
W stylizacjach i biżuterii bardzo lubię szarości, ale czasami decyduje się na dodanie jakiegoś barwnego elementu. Pomarańcz to ten kolor, który uwielbiam w połączeniu z szarością. Takie zestawienie jest zarówno eleganckie jak i codzienne. Taka sportowa elegancja. Stonowane kolory warto ożywiać mocnymi barwami. Nie powinnyśmy się ich bać a używać rozsądnie...wtedy na pewno będziemy zadowolone :)



Przy okazji zapraszam was na mojego INSAGRAMA i FACEBOOKA
Trzymajcie się ciepło!

5 komentarzy:

  1. ja też lubię bardzo kolor szary, z pomarańczowym wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki, przyciągają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  3. Szary z każdym kolorem wygląda ładnie i elegancko. Dlatego Twój naszyjnik jest taki piękny. W połączeniu z pomarańczem, zyskał cieplejsze wykończenie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udane korale. Wiesz co, ja w ogóle nie lubię np. niespodziewanych niespodzianek i lubię jak życie jest choćby trochę przewidywalne:)

    OdpowiedzUsuń