sobota, 12 listopada 2016

ŚWIĄTECZNE SERDUSZKA


O to moje pierwsze świąteczne szyjątka. Dorwałam cudowną bawełnianą tasiemkę w świąteczne wzory i od razu wiedziałam do czego mi się przyda :) Wpadłam w serduszkowy szał i na tych czterech zawieszkach na pewno się nie skończy. Dzięki temu, że są wypchane są bardzo mięciutkie :)
Te mają 8cm długości i 7cm szerokości, wiec nie są bardzo malutkie.


Zimno, cimno, spać się chce...w powietrzu czuć mróz, więc warto sięgnąć po ciepły koc i herbatkę. Życzę wam więc ciepłego i przytulnego wieczoru :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i mega świąteczne serduszka:) U mnie też herbatkowa pogoda:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przeurocze! :D
    Ja sobie w taką pogodę wybrałam seriale i kakao, idealne połączenie, równie dobre co herbata i książki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś naprawdę piękne serduszka! A wiesz, że ja też właśnie robię serduszka? Ale na szydełku. Przypadek? Nie sądzę:) Do zobaczenia. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, po prostu cudowne :) ♥ Pięknie wyglądałyby na mojej choince ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne Ci wyszły. Idealne na choinkę : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń