wtorek, 29 listopada 2016

NASZYJNIK ZŁOŻONY Z SZEŚCIANÓW



Dalej siedzę w temacie geometrycznych naszyjników. Robię je stosunkowo od niedawna a wciągnęły mnie niesamowicie. Ich zaletą jest to, że są mega leciutkie i po założeniu nie czuć ich w ogóle :)

Od dziecka lubiłam złudzenia optyczne. Zawsze myślałam, że jestem mądrzejsza i uda mi się oszukać mózg, ale w większości przypadków nie udawało się :) Ten naszyjnik to takie małe złudzenie optyczne. Sześciany sprawiają wrażenie wypukłych i to mi się strasznie podoba.




Co myślicie o takim naszyjniku?

9 komentarzy:

  1. Jest świetny, ogólnie podobają mi się bardzo Twoje geometryczne projekty. Są nietypowe i świetnie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle ciekawy i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo ciekawy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Kolejne super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strzał w dziesiątkę z tymi naszyjnikami. Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś świetny pomysł, bardzo podoba mi się ten przestrzenny efekt. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny! z tym sweterkiem pasuje jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiści wyglądają na wypukłe i bardzo fajny naszyjnik. Hihi, właśnie widzę, że Cię pochłonęła geometria:))

    OdpowiedzUsuń