wtorek, 8 listopada 2016

NASZYJNIK GEOMETRYCZNY


Geometryczny naszyjnik to raj dla perfekcjonisty. Na ten zrobiłam sobie najpierw wzór. Nie lubię robić niczego "na oko" bo to bardziej prowadzi do frustracji niż do pożądanego efektu. W każdym razie na początku romby były ułożone losowo, tzn kolorystyka, ponieważ kształt już dawno wisiał mi w głowie. Ostatecznie jednak wybrałam takie ułożenie jak widzicie na zdjęciach. No cóż...jestem perfekcjonistką. Czasem to przeszkadza, czasem pomaga. W tym wypadku pomogło bo "odbicie lustrzane" w tym naszyjniku bardzo się sprawdziło :) Wiem, że czarny, szary i fuksja to genialne połączenie, więc wybór padł właśnie na te kolory.





To mój debiut jeśli chodzi o geometryczne naszyjniki, ale już mi się podobają. Ich zaletą jest lekkość i oryginalność. Geometryczna biżuteria na pewno jeszcze u mnie zagości :)

6 komentarzy:

  1. Szalejesz! Naszyjnik pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Coś nowego. Naszyjnik pierwsza klasa: i wzór i kolory. Zachwycający. Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem perfekcjonistką, a patrzenie na ten naszyjnik mnie koi. Nie dość, że symetryczny to i geometryczny, idealny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik! Perfekcyjny:))
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń