poniedziałek, 21 listopada 2016

MINIMALISTYCZNY, GEOMETRYCZNY NASZYJNIK


Zostawmy na chwile świąteczne klimaty. Nie jestem nimi przesycona, ale mam wam do pokazania parę nowości :) W tym poście mam do zaprezentowania minimalistyczny, geometryczny naszyjnik. Chciałam aby był długi no a jak długi to nie może być obszerny. Jest bardzo leciutki, idealny do sweterków, dłuższych bluzek i tunik. Dodatkowo postawiłam na delikatną, wręcz pastelową kolorystykę.


Przekonały mnie ostatnio te geometryczne kształty. Nadszedł czas na uzupełnienie półproduktów, ponieważ zużywam ich coraz więcej :)



Twórczego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. śliczne zestawienie kolorów i efekt końcowy genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuję;) W prostocie Siła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Minimalistyczny a dzięki temu elegancki. Jak to mówią : " im mniej tym lepiej".

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobał, bo jest delikatny, ale jednak go widać i całkowicie odmienia bluzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że wyszedł bardzo ciekawie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń