niedziela, 27 listopada 2016

KOLEJNY GEOMETRYCZNY


Mój poprzedni geometryczny naszyjnik, który mogliście zobaczyć Tutaj cieszył się dość sporą popularnością a co za tym idzie ma już nową właścicielkę. Ucieszyło mnie to bardzo głównie dlatego, że jest to zupełna nowość w moich pracach. Postanowiłam więc sprostać zadaniu i wykonałam podobny, ale o innej kolorystyce.




Lubię iść o krok dalej i staram się modyfikować moje prace. Z tego względu już niedługo pokażę wam nowe wzory owej biżuterii :)

Przy okazji pragnę wam podziękować za wzięcie udziału w sondzie. Wychodzi na to, że najchętniej nosiłybyście filcowe kolczyki. W takim razie już niedługo kolczykowe posty :)

3 komentarze:

  1. No no bardzo ciekawy i oryginalny, do tego fajne kolory. Obie wersje żółty i różowy genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, bardzo ładny. Taki trochę drapieżny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń