niedziela, 20 listopada 2016

KOLEJNA RELACJA Z JARMARKU

Już po raz trzeci pojawiłam się na jarmarku rękodzieła w Świnoujściu. Atmosfera jak zwykle bardzo fajna. Była kawka i ciasto 😊 Coraz więcej osób się wystawia i o jarmarku staje się coraz głośniej. Dzięki reklamie i tzw. poczcie pantoflowej klientów przybywa.

Poniżej kilka fotek dokumentujących wydarzenie. Pierwsze zdjęcie to moje stanowisko 😏


A tu stoisko blogowej koleżanki - Ewy
Tu kolejna koleżanka, którą możecie bliżej poznać o TUTAJ



A prace Ewy możecie podziwiać również Tutaj

Żałuję, że nie mogłam ze wszystkimi wystawcami porozmawiać, ale jarmark trwał tylko 4 godziny. W grudniu ma być dłużej, więc mam nadzieję, że zrobię więcej fotek i zdam dokładniejszą relację 😏

Aktualizacja 21.11.2016

Wczoraj wieczorem dostałam od organizatorki jarmarku dodatkowe zdjęcia, więc możecie obejrzeć jeszcze więcej fotek:





7 komentarzy:

  1. Ooo! Jest i moje stoisko. To prawda, impreza z miesiąca na miesiąc nabiera rozmachu. Przybywa kupujących ale i wystawców. Powoli przestajemy się mieścić :) Atmosfera jak zwykle była super. I jak zawsze niestety za krótko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Jest i moje stoisko. To prawda, impreza z miesiąca na miesiąc nabiera rozmachu. Przybywa kupujących ale i wystawców. Powoli przestajemy się mieścić :) Atmosfera jak zwykle była super. I jak zawsze niestety za krótko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jarmark i szkoda, że taki właśnie krótki w sumie, ale i tak super, że tam byłaś.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia także na kolejnych jarmarkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę takich imprez, tylko szkoda, że trwa tak krótka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemnie to wygląda :) i piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnóstwo pieknych prac:) Ale twoje "filcaki" baaaardzo mi się podobają. Robiłam kiedyś filcową biżuterię i tak mi się ciepło na sercu zrobiło, gdy zobaczyłam Twoją:) Śliczne korale. Może kiedyś wrócę do tego;)

    OdpowiedzUsuń