czwartek, 3 listopada 2016

CHOKER


Ostatnio wróciła moda na chokery. Pamiętam w latach 90-tych chodziło się z taką "sprężynką" na szyi. Pamiętacie? Kto by pomyślał, że akurat ta biżuteria dostanie drugie życie. Nie mniej teraz jest masa różnych wariacji na temat chokera. Ja proponuje wam swój pomysł. Przy samej szyi jest sznureczek z eco skóry natomiast nieco niżej znajduje się rzemyk, na którym wisi sobie filcowa kulka. Wszystko zapinane jest na karabińczyk.



Tego typu biżuteria to zupełna nowość w mojej ofercie, ale na pewno nie ostatnia :) Jeśli macie ochotę nabyć taki oryginalny naszyjnik to zapraszam do zakupu. Jest on dostępny od ręki!

Co myślicie o chokerach? Nosicie?

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna obróżka i powiem Ci, że ja osobiście chętnie noszę takie krótkie koraliki od lat i zawieszki na rzemyku i również takie zapinane z tyłu jak pasek. Kiedyś nosiłam psie obroże:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. No no wygląda bardzo ciekawie, lubię taka elegancka prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam te czasy, bardzo lubię taką biżuterię, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna biżuteria :) prosta i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na punkcie chokerów jestem nawiedzona, są o wiele wygodniejsze niż długie naszyjniki. :D
    Ten twój wygląda bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń