sobota, 15 października 2016

SZARE KOLCZYKI


Ostatnio miałam parę dni wolnych od tworzenia. Zabrakło mi słońca i energii. Kawa przestała mi pomagać, więc sięgnęłam po suplement diety (na co bardzo rzadko się decyduję) a mianowicie po Witaminę D3. Powiem wam, że lepiej mi się wstaje w pochmurne dni, nie ociągam się i mam więcej chęci do robienia czegokolwiek :) 
Największa wena przychodzi mi wtedy kiedy nie szukam jej na siłę bo chce coś zrobić ale sama nie wiem co...daję sobie po prostu czas, robię zupełnie coś innego a pomysły same przychodzą :) Niedługo pokażę wam nowości. Będzie biżuteria i drobne szyjątka. Chyba czas założyć sobie zeszyt z projektami :)

Dzisiaj przedstawiam wam kolczyki. Eleganckie, klasyczne, szare. Pasują praktycznie do wszystkiego :) 


Śmiem stwierdzić, że jesień wcale nie jest złota a bura i zimna. Nie ma opadających kolorowych liści i promieni słońca przechadzających się między gałęziami. Nie mniej cieszy mnie, że jeszcze nie muszę grzać w domu bo jest wystarczająco ciepło :)

9 komentarzy:

  1. świetne podoba mi sie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki trochę pod kolor aktualnej pogody, ale wcale nie brzydkie jak ona. :D Bardzo ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szare uwielbiam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię taką klasykę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Ci wyszły. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolczyki. U mnie trzeba grzać i na szczęście włączyli wreszcie ogrzewanie, więc jest znośnie ciepło:))

    OdpowiedzUsuń