poniedziałek, 24 października 2016

PUDROWE KORALE

Ostatnio trochę popracowałam nad nową biżuterią. Po ostatnich kolczykach i bransoletkach brakowało mi starych dobrych korali, które w okresie jesienno zimowym mają swoje pięć minut :)
I tak oto powstały korale w pastelach. Idealnie nadają się na te pochmurne dni. Wnoszą odrobinę wiosennej woni do stroju :)


Przeglądałam ostatnio moje zapasy wełny i doszłam do wniosku, że zdecydowanie za rzadko używam miętowego koloru. Jest na prawdę piękny i cudownie zgrywa się zarówno z mocniejszymi kolorami jak i z delikatnymi. Do tego pudrowy róż, który jest kwintesencją pudrowych odcieni. kanarkowy żółty ożywia i rozjaśnia całość a szary dodaje elegancji.



Lubicie pudrowe kolory?

14 komentarzy:

  1. takie kolorki strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochalam sie w tym pierwszym zestawie kolorkow ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za pudrowymi kolorami w ubiorze u siebie, ale te korale są bardzo fajne. Rzeczywiście kojarzą się z pudrowymi cukierasami:))
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają świetnie, pięknie dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają jak pudrowe cukierki! Super apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolorki : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie jak pudrowe cukiereczki. Dzięki tym pastelowym odcieniom wyglądają bardzo leciutko.
    A gdyby szary zastąpić niebieskim? Też mogłoby być ciekawie. Pozdrawiam Ewa Allekorale

    OdpowiedzUsuń
  8. Och śliczne! dobrze, że nie muszę wybierać, bo oba zestawy kolorów są cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypominają mi pudrowe cukierki, cudowne są. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne połączenie kolorów :) bardzo miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki. Za żółtym nie przepadam, ale ładnie rozświetla kompozycje.

    OdpowiedzUsuń