wtorek, 4 października 2016

NOWY MODEL KOLCZYKÓW


Ostatnio jestem na etapie kolczyków. Te są dłuższe bo mają 9cm, ale nie są zbyt długie. Jedynie delikatnie wychodzą poza kontur twarzy. Poszłam za ciosem i robię kolczyki po kilka kulek. Mam już kolejne pomysły jeśli chodzi o ich kształt. Mam nadzieję, że niedługo podzielę się z wami nowymi modelami :) Jestem ciekawa, które zestawienie kolorystyczne podoba wam się najbardziej.

Jesienny liść




Zimowy poranek





Namiętny pocałunek



Klasyczne uniesienie










5 komentarzy:

  1. Te pierwsze moje ulubione i wyobrażam sobie jak one fajnie muszą dyndać w uszach takie spore, ale lekkie. Dobra robota:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się zestaw jesienny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowy poranek cudnyyy :) Pozostałe również piękne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim ulubionym jest klasyczne uniesienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również bardzo podoba się klasyczne uniesienie ale jednak wygrywa jesienny liść, za optymistyczne kolorki, szczególnie gdy za oknem mamy to, co mamy. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń