niedziela, 11 września 2016

ZWIERZĄTKOWE KOLCZYKI


Zwierzątkowe kolczyki zawsze mnie urzekały. Może dlatego, że takie małe dyndajce przy uchu są mega urocze :) Ostatnio daję upust mojej filcowej fantazji i tworzę na potęgę. Chyba brakowało mi tego przez lato, ponieważ teraz nie mogę się powstrzymać od bawienia się filcem :) Jak już pisałam wcześniej, jesień to idealny czas na rękodzieło i chociaż na zewnątrz jeszcze czuć lato bo temperatura jest na prawdę wysoka to ja jakoś żyje jesienią :)








8 komentarzy:

  1. Jakie świetne! :D Mi upały niestety mocno doskwierają przy tworzeniu - modelina nie lubi jak jest tak ciepło. :C

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutkie :) kurki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dołączam do grona urzeczonych:) Zwierzątkowe kolczyki są śliczne. U mnie, wyobraź sobie, że od jutra ma być 20 stopni i deszcz, a dziś ponad 30.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń