niedziela, 25 września 2016

WANILIOWY KOMPLET

Zaczynam imbirowa terapię. Już dookoła mnie wszyscy kaszlą i kichają. To czas na zwiększenie dawki imbiru w mojej herbacie :) Dawno temu pisałam wam o tym, że imbir uważam za cud i każdy powinien go spożywać. Ja nie lubię jego smaku jako takiego, ale w herbacie mi pasuje :) Polecam gdy zaczynają się takie podłe dni, że nie wiadomo jak się ubrać. Raz za ciepło, raz za zimno...

A jak nie lubicie imbiru to możecie sobie zaaplikować terapię kolorami. Ten budyniowy komplet robiłam na zamówienie. Dlaczego budyniowy? Bo żółte kulki kojarzą mi się z budyniem waniliowym a malinowe oczywiście z malinami, więc jest smakowity :)


Kulki dosychają i niedługo pojawi się u mnie nowa biżuteria. Mam ochotę na typowo jesienne zestawienia :)
Pozdrawiam was serdecznie i życzę udanego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. Jest bardzo smakowity :) Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, smakowite kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka, fakt - mi też kojarzy się z budyniem. :D U mnie w pracy troszkę wmuszają we mnie imbir do herbaty, bo ciągle jest mi zimno, a nie ma jak ogrzewania podkręcić. :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię imbir, ale taką terapią kolorową tą też nie pogardzę:) Śliczne korale i bardzo smakowite:))
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm powtórzę to co powyżej ale to pierwsza myśl :) pyszne połączenie

    OdpowiedzUsuń