wtorek, 6 września 2016

NO TO ZROBIŁAM


Niedawno napisała do mnie pewna Pani z życzeniem wykonania zapinanych korali. Bardzo lubię wykonywać biżuterię na zamówienia a jeszcze bardziej lubię gdy owa biżuteria się podoba. Klientka korale otrzymała i potwierdziła zadowolenie, więc mogę wam je już pokazać :) Swoją drogą była to bardzo miła Pani i mailowanie z nią było czystą przyjemnością.


W zamówieniach zawsze jest jakaś doza niepewności. Ja zawsze przed wysłaniem paczki wysyłam zdjęcia w celu potwierdzenia. Mimo wszystko za każdym razem czekam na informację od klientki czy dany przedmiot jej pasuje :)


Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam fas na mojego fanpagea jeśli jeszcze nie wiecie, że jestem również na facebooku :) KLIK

Ostatnio testuję wrzucanie do postów nieco większych zdjęć, ponieważ myślę, że czym więcej widać szczegółów tym lepiej. Dajcie znać czy wygodnie wam się takie zdjęcia ogląda :) Wasza opinia bardzo się dla mnie liczy.

10 komentarzy:

  1. korale są fantastyczne i nie dziwne, że klientka zadowolona, pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie kolorystyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądają. :D Mi rzadko kiedy wychodzą rzeczy zamówione tak jakbym sobie tego życzyła, ale najczęściej jest tak, że już nie mam jak tego ponownie zrobić. :C Dlatego zrezygnowałam z zamówień.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) połączenie kolorów bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadowolona klientka to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne korale i nic dziwnego, że klientce się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe te korale! Uwielbiam biżuterię a taką typowo RĘKODZIELNICZĄ szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne robisz te korale. A te mają fajne zestawienie kolorystyczne. Widziałam korale i kolczyki. Kotki też są super. Jak robisz, żeby zdjęcia w blogu były duże? Ja wstawiam duże a i tak robią się małe. Musimy więcej pogadać na następnym jarmarku rękodzieła. Pozdrawiam Ewa Allekorale

    OdpowiedzUsuń