niedziela, 4 września 2016

NIEBIESKI KOTEK



Jakiś czas temu na facebooku pokazywałam wam kulisy mojego szycia. Szycie ręczne wymaga większego nakładu pracy, ale daje mi ogromną satysfakcję :) Efektem moich zmagań stał się niebieski kotek z zawadiacką kokardką w łapki. Jestem z niego bardzo zadowolona bo wyszedł mi dokładnie taki jak sobie wyobrażałam a wiadomo, że czasem to co w głowie nie zawsze równa się temu co zrobimy. Na razie kotek mieszka u mnie i chyba tak już zostanie bo zakochałam się w jego rozkosznej mordce :)




Kotek jest na prawdę sporych rozmiarów i trochę czasu mi zeszło, żeby go porządnie zszyć, ale dałam radę. Efekt oceńcie same :)

11 komentarzy:

  1. Super, że wyszedł Ci tak jak zamierzyłaś. To często trudne do uzyskania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny koteczek i ma super kokardę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki obłędny słodziak. :D Kolorystyka jest świetna na jesień - mocna i energetyczna. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mega fajny ten kotecek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, mordkę ma mega!! Wyszedł Ci świetnie i to taki normalnie koci talizman uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek jest faktycznie uroczy i ma świetny kształt, troche kwadratowy trochę koci i mordka absolutnie the best :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...w sumie nie kwadratowy a kanciasty -to lepsze słowo.

    OdpowiedzUsuń