środa, 28 września 2016

MINIONEK


Breloczki robią u mnie furorę a znajome dziewczyny wymyślają coraz to nowe wzory. Teraz padło na minionka. Powiem wam, że efekt bardzo mnie zadowala. Ja uwielbiam uraczać moje prace szczególikami i tutaj na przykład jest kieszonka i "x" na szelkach :) Takie maleństwa dodają uroku pracy. Dodatkowo zadbałam o to, żeby minionek spodenki miał również z tyłu :)


A jak wam się podoba mój minionek? Pasuje idealnie do kluczy i jako przywieszka np. do torby :) Ma niecałe 9cm wysokości.

6 komentarzy:

  1. Fajny i oczywiście spodenki z tyłu są obowiązkowe nawet u minionka, no chyba, że by się wybierał na jakieś figlarne przyjęcie:D Zgadzam się, że takie drobne szczegóły to absolutnie jest wisienka na torcie.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł idealnie, zadbałaś o każdy szczególik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drobiazgi robią całą pracę zawsze. :D Uroczy minionek. :3

    OdpowiedzUsuń