czwartek, 1 września 2016

KOLOROWA BRANSOLETKA


Szewc musi mieć swoje buty prawda? :)
Swego czasu robiłam dla klientki bransoletkę na zamówienie. Pani zdecydowała, że jednak woli inne ułożenie kolorów, więc ta mi została. Początkowo miałam ją wysłać w świat, ale tak mi się spodobała, że zostawiłam sobie. Teraz mam swoją kolorową bransoletkę z filcu i jestem szczęśliwa :)

Ostatnio codziennie coś tworzę. Sezon jesień - zima to zdecydowany czas na filc. Po wakacyjnych upałach przychodzi czas ochłodzenia i wtedy najlepiej mi się pracuje...nie lubię zimna, oj nie, ale upały też nie są dla mnie. Jesień i wiosna to najlepsze pory roku pod względem temperatury.


13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! I zgadzam się co do por roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! I zgadzam się co do por roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka bardzo ładna, ja tez lubię filcowe dekoracje. A jesień też lubię, taką bez szarugi. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka jest urocza, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bransoletka, no i oczywiście super, że sobie zostawiłaś.
    Upały są nie dla mnie również i powiem Ci, że już wolę nawet jak jest bardzo zimno, bo można coś więcej ubrać, a przy upałach kiedy już nic się nie da zdjąć, to po prostu padam i do tego jeszcze te promienie słoneczne, które za bardzo opalają:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna;) Jesień i zima to dobry okres na noszenie filcowych ozdób, od razu robi się cieplej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kuleczki i w końcu coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też najbardziej lubię jesień i wiosnę:-) ale wtedy gdy są dość ciepłe i pogodne... bransoletka, mi osobiście bardzo się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. w pełni zgadzam sie co do temperatury :) jesienią w ogole fajnie się tworzy :) a bransoletke już podziwiałam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatnio polubiłam jesień i wiosnę, najłatwiej się tworzy, gdy pogoda nie jest upiornie zimna ani gorąca. :D Bransoletka wygląda bardzo fajnie. :D Też sobie ostatnio trochę zostawiłam dla siebie, trzeba pokazać co się robi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet powinno się nosić coś, co się samemu wykonuje. Chociaż czasami tak jest - ma być moje a komuś oczy do tego się śmieją i nie ma. Bardzo ładna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. No wkońcu masz i Ty - jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń