niedziela, 21 sierpnia 2016

RELACJA Z JARMARKU


Jarmark rękodzieła artystycznego, który odbył się w minioną sobotę uważam za udany. Poznałam tam na prawdę interesujące kobiety, które z pasją tworzą swoje prace i wystawiają je na światło dzienne :) Atmosfera była genialna, można było poczęstować się domowym ciastem i napić kawy. Klienci też dopisali, chociaż do owego jarmarku dopiero się przekonują :)
To świetna inicjatywa dla małego miasta jakim jest Świnoujście. Niestety nie zrobiłam wszystkim zdjęć, ponieważ całe wydarzenie trwało tylko 4 godziny i nie miałam zbytnio na to czasu a wystawców było na prawdę sporo jak na tak mały pasaż :)

Moje stoisko składało się z dwóch stolików i wyobraźcie sobie, że i tak nie zmieściłam się ze wszystkimi moimi pracami :)




Prace innych osób zachwycały moje oczy :) Zdolniachy z tym dziewczyn!

Prace Patrycji

Prace Danusi

Prace Pani Jadwigii

Kolejny jarmark za miesiąc. Mam nadzieję, że poznam wtedy resztę kobiet i będę mogła pokazać wam ich prace :) Takie spotkania to świetna sprawa. Widać, że rękodzieło zawładnęło już sercami wielu osób...i nie mówię tu tylko o tworzących, ale również o tych, którzy nie czują się dobrze w pracach ręcznych, ale doceniają wyroby innych. Oglądając stoiska nie trafiłam na tandetę i badziew. Wszystko piękne, kolorowe i z duszą :) Zapraszam was za miesiąc! Dam jeszcze znać kiedy dokładnie :)


7 komentarzy:

  1. Może na kolejny też się załapię :)
    zadzwoniew tym tyg do tej organizatorki, to może zdążę się na kolejny przyszykować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pisze to za każdym razem w takiej sytuacji... marze o tym by być na takim kiermaszu albo jako wystawca albo jako odwiedzajaca:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są takie jarmarki, tylko troszkę krotko trwał, a Twoje stoisko prześlicznie się prezentowało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i bogate stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne Twoje stoisko. Kolorowe i zachęcające. Zwróciłoby moją uwagę. Szkoda, że wszystko Ci się nie zmieściło. Może by zrobić piętrowe wieszaki na korale i bransoletki? Zachwyciły mnie kolorowe szale Pani Jadwigi. Wyglądają bajkowo.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ah szkoda że u mnie w mieście nic sie takiego nie "wydarza" :) i pomyślec że miasto wojewódzkie... Twoje korale cieszą oko a i inne prace innych kobitek piękne :)

    OdpowiedzUsuń