wtorek, 16 sierpnia 2016

JARMARK RĘKODZIEŁA ARTYSTYCZNEGO


Chciałam was poinformować, że 20.08.2016 w godzinach od 10 do 14 w Świnoujściu odbędzie się jarmark rękodzieła artystycznego. Jeśli będziecie w pobliżu i chciałybyście zobaczyć moje prace na żywo, albo chociaż pogadać i poznać się poza blogowym światem to zapraszam. Na pewno mnie poznacie, w końcu trochę tej filcowej biżuterii posiadam :)
Jarmark odbędzie się w pasażu RONDO pl.Wolności 6
Miło byłoby poznać, którąś z was trochę bliżej :)

5 komentarzy:

  1. Na takich jarmarkach trzeba mieć działalność?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie, przynajmniej mnie nikt o to nie pytał. Jak chcesz to dam Ci namiary na organizatorkę to się podpytasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj, daj. Co prawda ja do sb i tak nie zdążę nic uszyć, bo siedzę nad narzutą na łóżeczko. Mam tylko kilka pieródek uszytych już. Ale chętnie poprosiła bym ją o danie mi znać o kolejnych takich opcjach.

      Usuń
  3. życzę dużej sprzedaży, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała inicjatywa! Można poznać innych twórców i przenieść się do krainy różności. Chętnie się wybieram na jarmarki, kiedy tylko mam okazję.

    OdpowiedzUsuń