czwartek, 4 sierpnia 2016

BRANSOLETKA Z FILCOWYCH KULEK

Nam rękodzielnikom trudno jest żyć w dzisiejszych czasach. Wszystko jest dostępne od ręki. Idziesz do centrum handlowego i masz tam właściwie wszystko co chcesz...a gdzie w tym oryginalność i unikatowość?
Któregoś dnia będąc w jednej ciuchowej sieciówce natknęłam się na mega wyprzedaż. Bluzki były np. po 19zł a spodnie po 40zł. Można powiedzieć, że to rzeczy za pół darmo, szczególnie że jeśli chodzi o jakość no to nie jest aż tak tragicznie...trochę się ponosi. Nie mniej doszłam do wniosku, że te wszystkie rzeczy bardzo są do siebie podobne a do tego po co mi kolejna bluzka? Wolę te pieniądze wydać na bardzo dobre jakościowo półprodukty i tworzyć zamiast kupować kolejny ciuch do szuflady...a jeśli ktoś nie tworzy to zamiast kolejnego t-shirtu z fikuśnym napisem może zakupić coś unikatowego czyli przedmiot wykonany ręcznie :) 

Dzisiaj prezentuję wam bransoletkę z samych filcowych kulek. Kolory stonowane, ale widoczne :) 




Pozdrawiam was serdecznie i życzę wam udanego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. podoba mi sie bardzo ta kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienne kolory, ale bardzo ładne. :D Ja wolę ciucholandy, zawsze znajdzie się coś oryginalnego, a za dwa złote to nie szkoda wziąć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki, a pro po ciuchów zaczęłam się zastanawiać by je lekko przerabiać i tworzyć coś swojego i unikatowego :)

    OdpowiedzUsuń