niedziela, 7 sierpnia 2016

5 RĘKODZIELNICZEK, KTÓRE POLECAM


Ostatnio w miarę moich możliwości staram się promować rękodzieło i uświadamiać osoby z mojego otoczenia dlaczego warto mieć coś wykonanego ręcznie. Idąc tym tropem postanowiłam podzielić się z wami blogami twórczyń, które podglądam i których prace podziwiam :) Być może już je znacie, być może będą dla was nowością, ale na pewno warto do nich zajrzeć :)

1. ToTylkoJa z bloga happyafterblogKLIK
Przede wszystkim na tym blogu podziwiam ręcznie wykonane recyklingowe przedmioty, które trafiają do niewielkiego wymiaru czyli świata wspaniałych lalek :) Na tym blogu przeniesiecie się w krainę wyobraźni i zobaczycie jak z niczego zrobić coś.

2. Gosia z bloga Stare Pianino-Decupage - KLIK
U Gosi zobaczycie pięknie wykonane prace metodą decupage. Szkatułki, obrazki i inne ozdoby :) Wszystko to w jednym miejscu. Radość dla oka i dla duszy.

3. Ruda z bloga Nie z Chin - KLIK
Do rudej trafiłam stosunkowo niedawno, ale zakochałam się w jej pracach. Wspaniałe szyjątka skradną serce nie jednej osoby. Torby, zabawki, kocyki i inne. Kolorowo i wesoło :)

4. Zuza z bloga Spalona ArtystkaKLIK
Fajowa modelinowa biżuteria. Bransoletki, kolczyki, wisiorki. Wszystko pięknie wykonane a do tego garść przemyśleń, które bardzo fajnie się czyta :)

5. Gosia z bloga Mini FilcuśKLIK
Oczywiście ja jako filco maniak uwielbiam podglądać bloga Gosi. Ta dziewczyna wykonuje piękne postaci z filcu. Wiem ile takie wyroby kosztują pracy, dlatego tym bardziej ją podziwiam :)


Co jakiś czas planuje dodawać kolejne posty z blogami rękodzielniczek, które sama polecam. Myślę, że to fajny sposób by poznać osoby podobne do nas :) A może akurat szukacie inspiracji, bądź prezentu i któraś z wymienionych tu rękodzielniczek wam pomoże.

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł aby promować zdolne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za polecenie:) fajny pomysł z takimi wpisami, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha! wymieniłaś z pięciu cztery które i ja znam i podziwiam :) ^_^ a piątą chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że się tutaj znalazłam. :D Chyba jestem złą blogerką, bo kojarzyłam tylko jeden blog. :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochana, bardzo mi miło, że znalazłam się na Twojej liście! Większość z tych blogów znam i ja:) Muszę też właśnie wpaść koniecznie do reszty dziewczyn i nasycić oczy.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Ciebie też się zepsuł gadżet GFC? Ja od jakiegoś czasu nie mogę dodać żadnego bloga do obserwowanych, bo wyskakuje mi błąd i w ogóle gadżet wygląda trochę inaczej niż kiedyś. Próbowałam czyścić cookies itp., sprawdziłam na dwóch innych przeglądarkach i dalej to samo:/

      Usuń
    2. Właśnie chyba znalazłam odpowiedź:
      "Blogger no longer supports Google Friend Connect log-ins. From a blog’s Following gadget, you can only follow/unfollow the blog and see other follower’s profiles." Czyżby koniec GFC:/...choć może jednak naprawią?

      Usuń
  6. Justynko dziękuję za wyróżnienie w tak zdolnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń