czwartek, 7 lipca 2016

Świeża krew :)

Myślę, że będę teraz na blogu częściej. Trochę ogarnęłam zdjęcia wyrobów, które ostatnio zrobiłam. Dodatkowo mam fajne zamówienia, wiec myślę, że będziecie miały co u mnie oglądać.
A jeśli chcecie nacieszyć oczy czymś świeżym to chciałam was serdecznie zaprosić do obejrzenia prac mojej koleżanki. Pracujemy niedaleko siebie i zobaczyłam u niej piękne świeczki i koniecznie zapragnęłam je wam pokazać. 



Na żywo wyglądają genialnie! Zapraszam was do niej na FACEBOOKA 
Rzućcie okiem i zostawcie po sobie ślad :)

4 komentarze:

  1. śliczne te świeczki Twojej koleżanki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) wyglądają jakby zaglądać do wnętrza oceanu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie piękna, lecę oglądać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczne świeczki, a ja mam taki słoiczek po jogurcie w szydełkowym kubraczku.
    Jak patrzę na te muszelki i niebieską wodę, to sobie wyobrażam morskie głębiny:)

    OdpowiedzUsuń