niedziela, 24 lipca 2016

Pogaduchy przy kawie u Gosi.

Ostatnio miałam okazję udzielić wywiadu w pogaduchach przy kawie u Gosi :) Bardzo mnie ucieszyła taka możliwość. Nie jestem osobą wylewną i raczej staram się nie pisać o sobie zbyt wiele w internecie, ale jeśli macie ochotę trochę bliżej poznać mnie i moją pracę to zapraszam.

                                                     POGADUCHY U GOSI

Wywiad ze mną ukazał się również w najnowszym numerze DIY HOME

Przy okazji chciałam wam napisać, że bardzo wam dziękuję, że tu zaglądacie. Jestem na etapie prób rozwinięcia swojej działalności rękodzielniczej i chciałabym abyście ze mną zostały. Może kiedyś razem stworzymy coś fajnego :)


                                           

3 komentarze:

  1. życzę rozwinięcia działalności i dziękuję za wywiad:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przy popołudniowej kawce postaram sie poczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pogaduchy już zajrzałam, a teraz zobaczyłam sobie na tą gazetę. Bardzo Ci gratuluję publikacji!!! Strasznie się cieszę, że spełniasz swoje marzenia ♥

    OdpowiedzUsuń