wtorek, 12 lipca 2016

Piórka :)

Wdzięczny tytuł bo i biżuteria wdzięczna :) Piórkowe kolczyki na pewno zagoszczą u mnie na dłużej. Są lekkie, zwiewne, przyjemnie się noszą. Idealne na lato, ale i jesienią dodadzą koloru.
Jak widzicie na poniższych zdjęciach są same piórka, ale i połączone w pary. Do wyboru do koloru :)




Oczywiście piórkowe kolczyki możecie u mnie zakupić jeśli chcecie...o...TUTAJ, albo napisać do mnie wiadomość :)
Przy okazji zapraszam was na mojego FANPEJCZA bo może część z was nie wie, ale na fejsie też jestem :)

7 komentarzy:

  1. Fajne, letnie kolczyki, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są. :D Chociaż ja bym nie mogła nosić, bo mam łaskotki przy uchu. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie piórkowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie myślę, że ja bym dała duże białe piórka w pierwsze dziurki w uchu, a w drugie te z białymi i żółtymi:) Odleciałabym:))

    OdpowiedzUsuń