piątek, 8 lipca 2016

No i elegancko!

Czy filc może być elegancki? A no może! Kiedyś na pewno o tym pisałam, ale żebym to ja pamiętała kiedy.
W każdym razie białe filcowe kulki wyglądają na prawdę ładnie!
A ponieważ jestem na etapie emanowania wszem i wobec, że rękodzieło jest o niebo lepsze od sklepowej tandety oznajmiam co następuje: Moje kulki są wykonane z ogromną dbałością i precyzją! Jak nie wierzycie to się umówimy i sobie dotkniecie :) Koraliki w części dolnej nadgarstkowej (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi) są idealnym rozwiązaniem dla osób operujących myszką przez większość czasu, gdyż nie przeszkadzają w owym operowaniu. Do tego Francja elegancja bo białe, bo do wszystkiego, bo delikatne, bo kojarzą się z bitą śmietaną... tyle, że od nich dupa nie urośnie a ewentualnie poczucie osobistego piękna :)




Tak w ogóle to potrzebuję ręki do prezentacji bransoletek*  Ma ktoś może niepotrzebną i chce odsprzedać za parę złotych? Wiecie...teraz te wszystkie instagramy i inne fejsbunie są mega faszyn to ja też chcę! Ot co! :D Dobra żarty na bok...na serio potrzebuję :)

*Oczywiście chodzi mi o sztuczną rękę...nie waszą osobistą, ta się jeszcze może wam przydać :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko, ale ręki nie oddam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się bardzo elegancko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bransoletka i na pewno lepsza niż ze sklepu, no bo niepowtarzalna, niewypluta z taśmy.
    A jak byś tak prezentowała na prawdziwej ręce, to byś trafiła do wiadomości TVP:D Choć teraz to nie wiadomo bo niektórych nic nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne...:P
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze a juz pakowałam swoją :D a Ty piszesz ze sztuczną ;p

    a tak poważnie śliczna bransoletka bardzo mi sie podoba jej delikatnośc i naturalność

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka wygląda cudownie, kulki jak obłoczki. :3 Ręki nie mam, ale możesz na olx.pl popatrzeć, ludzie różne dziwne rzeczy wrzucają tam. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. seu trabalho é maravilhoso !!
    fiquei encantada...
    um bom fim de semana..
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim kolorku jest bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń