środa, 27 lipca 2016

MINIMALISTYCZNY NASZYJNIK

Jak pewnie zauważyłyście wprowadziłam kilka kosmetycznych zmian na blogu. Po lewej stronie u góry znajdziecie nowe odnośniki do moich social mediów. Wystarczy, że klikniecie w odpowiednią filcową kulkę :)

A zmiany również następują w biżuterii...no może nie tyle zmiany co nowości :) O np. ten naszyjnik poniżej. Minimalizm i prostota w jednym. Kulki w kolorze ecrue zawieszone na lnianym sznurku. Swoją drogą lniany sznurek towarzyszy mi praktycznie od początku mojej przygody z filcowaniem :)
Taki naszyjnik postanowiłam wykonać również w innych kolorach. Co o tym myślicie?



6 komentarzy:

  1. jest piękny, bardzo lubię takie skromne naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba ta naturalność;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny naszyjnik i pasujący praktycznie do wszystkiego. Zmiany zauważyłam i już klikałam:))
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń