niedziela, 31 lipca 2016

ELEGANCKI NASZYJNIK

Przed wami pierwsza odsłona moich nowych pomysłów. Elegancki naszyjnik z jedną filcową kulką. Robiąc go przede wszystkim chodziło mi o to, żeby był prosty i elegancki bez zbędnych elementów. Kulka filcowa ożywia całość, ponieważ naszyjnik sam w sobie jest bardzo minimalistyczny.
Nieskromnie przyznam, że tak mi się ten naszyjnik spodobał, że zrobiłam jedną sztukę również dla siebie :) Ten już niedługo pojawi się w sprzedaży...




Założyłam konto na Instagramie, więc i tam możecie mnie śledzić :) @j.and.a_felt

5 komentarzy:

  1. Śliczny, elegancki w swojej prostocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wena dopisuje i super:) naszyjnik jest wspaniały, bardzo lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Artystyczny i pomysłowy naszyjnik. Nie mam instagramu, bo w ogóle nie korzystam raczej z telefonu:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo cos nowego! ślicznie wyglada i pięknie prezentuje się na ubraniu

    OdpowiedzUsuń