wtorek, 19 lipca 2016

Dlaczego warto kupować rękodzieło - kilka porad dla niezdecydowanych

Witam Cię drogi czytelniku. Być może jesteś moim obserwatorem i przyszedłeś popatrzeć na moje wytwory. A może jesteś tu przypadkiem, bo ręka Ci się osunęła i źle kliknąłeś na jakiejś stronie.
Jeśli jednak jesteś tu, bo szukasz prezentu dla bliskiej osoby i gdzieś obiło Ci się o uszy, że warto kupować rękodzieło, ale tak na prawdę sam już nie wiesz...bo cena, bo może fuszerka.
Dziś podpowiem Ci dlaczego właśnie warto kupować rękodzieło...

Źródło obrazka

1. Rękodzieło to nie tandeta dłubana na kolanie.
Być może spotkałaś się z taką opinią, być może kiedy myślisz o przedmiotach hand made to właśnie taki obraz masz przed oczami. Pamiętaj, że kiedy robimy coś ręcznie wkładamy w to więcej pracy, patrzymy, oglądamy każdy szczegół. Poprawiamy jak trzeba. Maszyna tego nie zrobi, dlatego często można spotkać się z wadliwymi produktami w sieciówkach.

2. Przedmioty hand made nie są wcale takie drogie.
Mogę podać przykład na sobie. Pewien sklep - sieciówka na literę S ma w swojej ofercie filcowe korale/naszyjniki. Najczęściej ceny dochodzą do 100 paru złotych. Nie mają ich cały rok, raczej na jesień i zimą, ale są. Byłam, oglądałam i zachwycona nie jestem. Kulki nie są najgorsze, ale korale są zwykłe, bez wyrazu, zazwyczaj w jednym kolorze...no może w dwóch. U mnie korale kosztują około 40zł a naszyjniki mam nawet za 20zł. Czy zarabiam na tym? Oczywiście, nie ma nic za darmo, ale płacę podatki, kupuje materiały i poświęcam swój czas więc chyba nie jest to dużo? A przynajmniej wiesz, że masz biżuterię unikalną i wykonaną z największą dbałością.

3. Możliwość wyboru.
Ile raz stawałaś przed półką sklepową i myślałaś "wzięłabym, ale nie ten kolor/fason/kształt? Kupując u rękodzielnika bardzo często możesz wybrać parametry, które Cię interesują. Zamówienia są mile widziane. Nie bój się wymagać. Nikt Ci nie zrobi na złość bubla tylko dlatego, że wymagasz. Pisz otwarcie czego oczekujesz a na pewno obie strony będą zadowolone :)

4. Wiesz, że kupujesz u swoich.
Przedmioty hand made są robione na prawdę od serca. Często taka osoba spędza całe dnie nad swoimi wyrobami i robi to z ogromna radością. Coraz częściej polskie oznacza bardzo dobre jakościowo za przystępną cenę, także wspieraj naszych :)

Mam nadzieję, ze Cię przekonałam. Jeśli jeszcze się wahasz, napisz wiadomość do wybranego rękodzielnika. Zobaczysz jak łatwo jest się z nami dogadać i jak bardzo chcemy Cię uszczęśliwić naszymi wyrobami. Radość klienta z zakupu to dla nas miód i sprawia, że chcemy tworzyć więcej.

3 komentarze:

  1. Ja też uważam, że rękodzieło najlepsze, bo jest niepowtarzalne i właśnie można sobie coś specjalnie dla siebie zażyczyć:)... no i przy okazji wspiera się kogoś, kto naprawdę wkłada serce w swoje wytwory.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł napisałaś! Udostępnię go na moim fb :)

    OdpowiedzUsuń