sobota, 4 czerwca 2016

Powrót do szarości

Cieniowanych korali w szarości nie robiłam dość dawno, a wiem że takie korale wam się podobają :) Zrobiłam je więc ponownie, ale z dodatkowym odcieniem szarości. Ten kolor zaraz po jasno szarej kulce jest niesamowity. Taki trochę jakby srebrny, ale oczywiście nie świeci się...jak to wełna :) 

Przy okazji zapraszam was na mój Fanpage jeśli macie ochotę być na bieżąco również tam :)



Żegnam się z wami serdecznie! Dziękuję, że tu zaglądacie. Każda wasza aktywność jest dla mnie wielką radością :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten jasny szary i beż w całym tym zestawieniu. :D Ogólnie świetne korale! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szarości! Bardzo fajnie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! Super połączenie i przejścia kolorów. Te niejednokolorowe kulki są piękne.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik kolorki akurat dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, i szarości tez mogą być dekoracyjne. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta kolorystyka zawsze mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń