sobota, 14 maja 2016

WIĘCEJ KOLORU! - Turkus

Turkus to piękny kolor. Moim zdaniem ciekawie skompletowany z innym kolorem daje niesamowity efekt. Jest energetyczny, a zarazem stonowany. Ma coś w sobie :) Przy moich czarnych włosach i bladej twarzy turkus najlepiej wygląda właśnie z jakimś dodatkiem. Pudrowe kolory kompletnie do mnie nie pasują, ale turkus bardzo lubię chociaż tak na prawdę niewiele go mam na sobie zazwyczaj ;)

Doczytałam, że turkusowy kolor inspiruje do dokonywania zmian. Działa na dobre samopoczucie i entuzjazm. Moim zdaniem z pewnością wprawia w pozytywny nastrój. Trochę kojarzy mi się z morzem. Ja mam dla was połączenie turkusu i granatu. O granacie pisałam już kiedyś TUTAJ
Zasada kontrastu zawsze dobrze się sprawdza :)




Jak wam się podoba takie połączenie kolorów?
Przy okazji zbliża się Dzień Matki, więc może filcowe korale uszczęśliwią, którąś mamę? :) Ich cena to 29,99zł
Zapraszam was do mojego sklepu. Linki po prawej stronie bloga.

6 komentarzy:

  1. Piękne kolory i piękne korale :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne połączenie koloru :) też lubie turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolorki - wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne korale i choć nie jestem ogromną fanką turkusu u siebie w ubraniu, to lubię go we wnętrzach, właśnie w połączeniu z wieloma innymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam łączenie turkusu z czarnym, pięknie wyglądają te korale. :D

    OdpowiedzUsuń