niedziela, 29 maja 2016

Nietypowe połączenia.

Muszę się przyznać, że należę do osób z nerwicą kolorystyczną :) Ciężko mi się przełamać i tworzyć nietypowe połączenia jeśli chodzi o filcowe kulki. Moja biżuteria często jest symetryczna i w klasycznych barwach, ale coraz bardziej się przełamuje bo okazuje się, że takie właśnie nietypowe połączenia często wyglądają bardzo fajnie :) 

Dzisiaj dwie sztuki korali, u których nie podejrzewałabym, że wyjdą takie ciekawe :)

Zieleń i czerwień to bardzo ciekawe połączenie. Korale wyszły stonowane, ale ze smakiem. Będą pasowały np. do jednolitej bluzki. Ożywią ją, ale nie przytłoczą. 



Kolejne połączenie to fuksja z żółcią. I tu mała ciekawostka. Co do tej fuksji byłam sceptycznie nastawiona przy kupowaniu wełny...bo taka mocna, bo z czym ja ją zestawię, bo róż nie każdy lubi...a tu zaskoczenie. Fuksja współgra prawie z każdym kolorem! Jako akcent lub jako całość. Ten kolor jest genialny i bardzo go lubię pomimo tego, że zwolenniczką różu nie jestem :)
Fuksja z żółtym na prawdę pozytywnie mnie zaskoczyła. To takie letnie, energetyczne połączenie.



A wam, które korale bardziej się podobają?

Jeśli śledzicie mnie na Facebooku to wiecie, że będą u mnie nowości. Dużo czasu im poświęciłam i mam nadzieję, że wam się spodobają. To jest też powód mojej nieregularnej obecności na blogu. 
Jak tylko zrobię porządne zdjęcia to na pewno wam pokażę moje nowe prace :)

5 komentarzy:

  1. A tam nietypowe! Czerwień z zielenią wygląda genialnie! A fuksja z przytłumionym żółtym także :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenia;) Pierwsze bardzo lubię i stosuję również w ubiorze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenia. Ten pierwszy naszyjnik jest mój ulubiony. Kojarzy mi się z Freddym Kruegerem:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenia. Ten pierwszy naszyjnik jest mój ulubiony. Kojarzy mi się z Freddym Kruegerem:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. o szczególnie to pierwsze połączenie kolorów bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń