środa, 4 maja 2016

Korale czekoladowo malinowe

Kochane obserwatorki i Ci co tylko poczytujecie. Ostatnio mało bywam na blogu, a są ku temu dwa powody. Pierwszy to taki, że mam trochę rzeczy na głowie. Pracuję nad większym zamówieniem i nad mniejszymi. Do tego praca zawodowa i parę innych spraw, ale prawda jest taka, że to nie czasu mi brakuje...i tu jest ten drugi powód. Kompletnie straciłam wenę. Nie do tworzenia...na biżuterię pomysłów mam masę. Wena do blogowania gdzieś się ulotniła. Uznałam, że pisać byle napisać nie sprawia mi radości a blogować uwielbiam. Jedno wyklucza drugie...Powoli jednak wracam, ale nie przeraźcie się gdy posty będą krótkie i mało treściwe :) Postaram się zamieszczać poza biżuterią jakąś ciekawą treść :)

A dzisiaj pokażę wam korale, które skojarzyły mi się z budyniem czekoladowym z malinami i od razu zachciało mi się czegoś słodkiego :D





8 komentarzy:

  1. czekolada z malinami :) To mi na myśl przychodzi na widok tych korali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. narobiłaś mi ochoty na słodycze, malinki i czekolada pychota!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne że aż smaczne : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem :) mam od jakiegoś czasu tak samo :), a czekolada piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie taki budyń z malinami :) dośc specyficzna kolorystyka...a;e podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowite połączenie kolorów. Świetne korale;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolory kuleczek i śliczny naszyjnik. Apetyczny:) Pewnie, że nie ma co na siłę pisać, ale mam nadzieję, że wena pisarska Cię nawiedzi:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń