niedziela, 15 maja 2016

Energio przybywaj!

Usiadła na brzegu łóżka zakrywając dłońmi twarz. Pytając w myślach samą siebie "Dlaczego nie mogłam trafić tej szóstki w totka?!" powoli zbiera się do wstania. Wie, że jak człowiek sam na siebie nie zarobi to nikt mu nie da, ale zawsze jest cień nadziei, że może akurat dzisiaj to będzie ten dzień...że już nie będzie musiała kłaść się spać chociaż organizm jest jeszcze na pełnych obrotach i wstawać kiedy wydaje się, że jedzie na resztkach baterii...

Lubię siedzieć to późna. Mój umysł wtedy się wycisza i relaksuje nawet jeśli oglądam telewizję. Niestety praktycznie codziennie wstaje rano i muszę kłaść się wcześniej. Już dawno temu jeszcze chodząc do szkoły postanowiłam sobie, że nigdy nie zaśpię...i tak też było...ciężko bo ciężko ale nigdy nie przysypiałam by potem biec na autobus. Z pracą to samo...co nie zmienia faktu, że z samego rana ledwie co widzę się w lustrze...
Człowiek jest durny...wie, że będzie mu ciężko, ale i tak siedzi :D

Kolory jak wiemy mogą dodawać energii...Korale, które wam dzisiaj pokażę, dzięki pomarańczowym kulkom niesamowicie ożywiają kreację :) A i przy okazji poprawiają nastrój!



Chcecie wiedzieć jak ja sobie radzę z sennością? Przede wszystkim szybko wstaje. Nie ociągam się i nie mówię sobie "jeszcze minutka" bo ta minutka i tak nic nie zmieni.
Piję również kawę, ale tego nie polecam bo daje kopa na chwile a potem znów jesteśmy śpiące. Lepsza jest zielona herbata parzona 3 min i tutaj czas jest ogromnie ważny! Nie zalewamy je wrzątkiem oczywiście. Kocham zieloną herbatę, ale uwielbiam również smak kawy :)
Ostatnia sprawa to starajcie się coś robić. Organizm budzi się do życia gdy coś robi. Monotonne czynności też mnie usypiają, więc staram się być kreatywna przy codziennej rutynie :D

Macie tak, że jak dłużej nie dodajecie postów a potem wracacie do blogowania i przychodzi wam jakiś temat do głowy to boicie się, że kiedyś kiedyś już o tym pisałyście i będzie wieś, że się powtarzacie? :D
O właśnie...kolejny post  może być o pamięci!...chwila...czy ja już kiedyś o tym pisałam?

11 komentarzy:

  1. w moim mieście ktoś w totka trafił, ciekawe kto:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko za szóstkę w totka, to bym sobie kupiła domek z ogródkiem gdzieś w jakiejś dziurze, najlepiej tuż przy lesie i może niedaleko od wody. Ojej....ehhh:))))
    Śliczna kolorystyka tych korali!
    Ja też wstaję szybko i tak samo wolę siedzieć do późna niż od białego rana. Muszę się zaprzyjaźnić z zieloną herbatą, bo przecież ona zdrowa jest.
    Hihi, ja to nieraz szukam rzeczy, a najgorzej jak specjalnie odłożę coś w jakieś szczególne miejsce, żebym pamiętała:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak mi tez się marzyła szósteczka w totka :). Też siedzę do późna, w ciągu dnia praca, później domowe zajęcia i dopiero wieczorkiem czas dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik pięknie dobrany kolorystycznie : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super energetyczny ! Pozdrawiam - tez pijam zieleninkę !

    OdpowiedzUsuń
  7. korale faktycznie kojarza się energetycznie :)

    ja z rana pije mocną czarna herbate z cytryna ( troche nie tyle na pobudzenie co poprostu mój nałóg :) ) a dopiero w pracy jak przychodze robie kawe :) co jakiś czas tez wracam do yerba mate - gdyby tylko po tym sie tak nie sikało ;p
    a monotonne poranki nie istnieja przy kocie :d chyba że za monotonie uznac cigłe wyskakiwanie z łazienki bo kocurro się dobiera do jakiegos worka, do paska od torebki, do kanapy, do...itd :D lub żąda uwagi własnie w TEJ chwili ale juz i NATYCHMIAST ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Korale super! Ja tez jestem nocny marek i też muszę codziennie zielona herbatę wypić. Jest moczopędna, ale świetnie oczyszcza organizm. Pozdrawiam z energią:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem trochę nocnym markiem, trochę rannym ptaszkiem i tak ciężko mi się wstrzelić, bo raz tak, a raz inaczej. xD
    Korale są świetne, dzięki szarości nie dają po oczach, a są energetyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne korale i świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne korale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń