poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Korale inspirowane zdjęciem.

Macie czasem tak, że zrobicie jakieś zdjęcie i tak bardzo wam się podoba, że nie możecie się napatrzyć? Ja tak miałam właśnie z jednym zdjęciem świnoujskiego morza :) Spodobało mi się bo widać na nim spokój i plażę w czasie kiedy najbardziej ją lubię - wiosną. Wystarczająco ciepło by posiedzieć i się zrelaksować. Zero ludzi, zero krzyczących dzieci, zero wiatru...tylko piasek i ja :) No może trochę ludzi spacerowało, ale na prawdę mijali mnie raz na jakiś czas i to w dość dużej odległości. A, żeby ten widok mieć na dłużej zrobiłam korale inspirowane właśnie owym zdjęciem.





A wam jak się podobają?
Jeśli macie daleko do morza to może skusicie się na na takie plażowe korale :)

16 komentarzy:

  1. Swietne zestawienie kolorystyczne. Ja bym tylko dodała ogrodową inspirację: szafirki na tle kwitnącej forsycji. Sliczne korale. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klimaty na plaży i te korale naprawdę idealnie oddają morską atmosferę! Cudownie mieszkasz, a masz daleko na plażę?
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna inspiracja. :D Korale wyszły świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, ostatnio mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. letnie słoneczno morskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają, kolorki świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, cudnie dobrane kolory i dotego ladnie na tym szarym sweterku wygladaja:) Jestem u Ciebie poraz pierwszy dzieki Link Party, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne korale, kolorki iście wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, żeby korale zainspirować tym zdjęciem. :) Natura jest zawsze dobrą inspiracją. Też uwielbiam takie puste plaże.

    OdpowiedzUsuń