wtorek, 1 marca 2016

Pszczółki oraz rozdanie

Pszczoły...znienawidzone za użądlenia, kochane za miód :) Pszczoły zawsze mnie zachwycały i szanuje je jako owady, ponieważ dzięki nim mam ukochany przeze mnie miód i co wieczorną herbatkę z imbirem i miodem :) Wiem, że są na tym świecie anty fani miodu, ale może pokochają moje pszczółkowate korale? Wiadomo skąd wzięłam ich nazwę :)



Przypominam wam o moim rozdaniu, które trwa do 10.03:) KLIK
Pozdrawiam was serdecznie i ciepło :) Dzisiaj wyszło słońce i tak pięknie świeciło, ale temperatura i tak nie przekracza 2 C...

8 komentarzy:

  1. korale wspaniałe, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki pięknie się łączą. Uroczy jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pszółkowe korale :) A ja właśnie zajadam kanapeczkę z miodkiem:) mniam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i miodek i Twoje pszczółkowe korale:) W ogóle, to bardzo lubi pszczoły, a nienawidzę os. Pszczoły są takie mądre i śliczne:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pszczówlki super korale

    OdpowiedzUsuń
  6. super ! :D kolorki sa świetne :D pszczółkowe :D

    OdpowiedzUsuń