czwartek, 24 marca 2016

Prywatna wymianka :)

Ostatnio napisała do mnie niedawno poznana blogowa koleżanka RUDA z bloga Nie z Chin w sprawie prywatnej wymianki. Strasznie się ucieszyłam z tego maila, ponieważ pomimo tego, że zachwycam się rzeczami wykonanymi przez Rudą jakoś nie wpadło mi do głowy zaproponować wymiankę (pewnie dlatego, ze rzadko biorę w nich udział) :)
Każda z nas wybrała sobie to co chciałabyśmy otrzymać a dodatkowo umówiłyśmy się, że dorzucimy niespodziankę :D Ja wybrałam filcową torbę z kotem, bo jak wiecie jestem niesamowitą kociarą! Reszta była niespodzianką. To co otrzymałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania, cieszyłam się jak dziecko widząc takie piękne prezenty :)


W paczce znalazłam wspaniałą torbę. Jest pojemna i po prostu cudowna. Te niebieskie motylki bardzo mnie urzekły!
Dodatkowo otrzymałam uszytego ślimaka (swoją drogą kiedyś widziałam takie w internetach i bardzo mi się podobały, są urocze). I piękne, uszyte tulipany, którymi zachwycałam oczy na blogu Rudej już jakiś czas temu :) Ślimak i tulipany stanowią piękną wiosenną ozdobę przez to, że kolorystycznie do siebie pasują :)


Urzekający jest ten kwiatowy motyw na tych szyjątkach. Na prawdę pięknie się prezentują :)


A teraz wytwory, które ja wysłałam. Ruda wybrała komplet z małych kulek filcowych z kolczykami i nie na tasiemce. Do tego naszyjnik z trzech kulek :)
Oczywiście jak to ja przed samym wyjściem na pocztę przypomniałam sobie, że nie zrobiłam zdjęć, a że dzień miałam cały zajęty to szybko rozpakowałam kopertę i pstrynęłam. Znacie moje korale, więc mam nadzieję, ze tym razem wybaczycie mi kiepską jakość fotek :)
Wykonałam energetyczny komplet z turkusem...


...oraz naszyjnik z trzech kulek. Wyczytałam u niej na blogu, ze lubi butelkową zieleń, więc w takich kolorach go wykonałam. Dołożyłam też kolczyki :)


Jako niespodziankę dołożyłam kolejny naszyjnik z trzech kulek. Tym razem w żywych kolorach tak by można go było założyć do stonowanego ubioru :) Kolorystykę znacie, ale ja uwielbiam to połączenie w tym konkretnie naszyjniku.


I na koniec taki mini komplecik. Bransoletka i kolczyki w miętowym kolorze :)


A na koniec wszystko razem zapakowane wylądowało z powrotem w kopercie :)


Kochana dziękuję za tą wspaniałą wymiankę. Prezenty od Ciebie są cudowne i mam nadzieję, że moje podarunki też dobrze się noszą :)

10 komentarzy:

  1. Moja droga, ja też cieszę się ogromnie z tej wymianki :) Torbę dla Ciebie uszytą będę na dniach prezentować na blogu, a post o całej wymiance już w przyszłym tygodniu :) Dodam, że biżuteria od Ciebie jest niesamowita. Noszą ją niemal codziennie, mam na nią osobne pudełeczko, żeby niczym nie pozaciągać kulej. I nawet dzis mam na sobie komplet z wisiorem i kolczykami :) Pozdrawiam i jeszcze raz za zabawę dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta torba jest niesamowita, bardzo podobają mi się kocie motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty dostałaś i piękne wysłałaś. Super wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, sprawiłyście sobie dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałaś cudne prezenty i dostałaś śliczności:) Kocia torba jest puuurrrrfekcyjna:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. z obu stron śliczna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty przygotowałyście dla siebie. Bardzo lubię takie prywatne wymianki, zawsze pachną sercem. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń