poniedziałek, 14 marca 2016

Odkurzanie blogosfery oraz dwie sztuki korali z zielonym akcentem.

Ostatnio robię porządki, ale nie w domu a w blogosferze :) Przeglądam swoją listę czytelniczą nieco dokładniej. Jak prawdziwa Pani domu zaglądam w dawno nieodkurzane kąty. Lecę po kolei według listy i wiecie do jakich wniosków dochodzę?...Jest masa blogów, które kiedyś tętniły życiem, a teraz od co najmniej roku świecą pustkami. Zapomniane, zakurzone, nieodwiedzane. Czasem zastanawiam się czy właścicielka bloga przestała umieszczać posty i po prostu o nim zapomniała, czy są inne powody rozstania z blogosferą. Do niektórych blogów mam sentyment bo 4 lata temu gdy zakładałam swojego zaglądałam do nich podpatrując o co w tym wszystkim chodzi...obserwowałam ich zmagania z rękodziełem wypatrując jednocześnie czy już mnie ktoś obserwuje. Są takie blogi, które nie funkcjonują np od 3 lat i ich szata graficzna też od wtedy się nie zmieniła, a jednak wciąż wiszą w internetowej przestrzeni. Jak na nie zaglądam to automatycznie kojarzą mi się z moimi początkami...dziwne uczucie :)
Czasem sobie myślę, że ja to do końca trwania internetu chyba będę miała bloga...tak bardzo lubię tu zaglądać :)

A ostatnio zrobiłam korale z zielonym akcentem. Jakoś ten kolor od jakiegoś czasu często gości w moich pracach :)
W pierwszych koralach to butelkowa zieleń, która w połączeniu z pomarańczem i brązem daje fajną gamę barw. Drugie, delikatniejsze bo z pudrowym różem. Powiem wam, że zielona wełna użyta w kulkach do tych korali jest dziwna, ponieważ zależy z czym ją zestawię ma albo zimny odcień albo bardziej trawiasty. Punkt widzenia jednak ma znaczenie :)







A wam, które korale bardziej się podobają?

Pozdrawiam was serdecznie i życzę udanego tygodnia :)

11 komentarzy:

  1. wiele blogów umiera niestety, ale ja ze swojego póki co nie zamierzam rezygnować. co do korali to drugie są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W obu połączeniach ta zieleń wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki;) Też jest kilka takich blogów na mojej liście czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. O to widzę, że masz tak jak ja:) też ostatnio pozaglądałam w stare zakamarki i różnie tam jest. Tylko mi z innego powodu chyba się to wzięło. Mianowicie na liście nie pokazują mi się te stare blogi, czemu nie wiem, troszkę pamiętałam z nazwy, troszkę wyszukałam z listy. A co ciekawe, jak chciałam je wycofać z bloglovin (bo niektóre jakby zmieniły właścicieli i zaśmiecają) to nie udaje mi się to:( Może masz jakiś sposób na to?

    Korale śliczne, chyba te drugie bardziej mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmmm te pasteloveeeee uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenia kolorystyczne :) te pierwsze kojarzą mi sie z lasem latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też często się nad tym zastanawiałam:) ale cóż sama nieraz znikam czasami na kilka miesięcy i co róż robię coś innego dla urozmaicenia, więc myślę że ja w końcu też kiedyś tak po prostu zniknę:P i czy ktoś to w ogóle zauważy?:D mi niektórych blogów rzeczywiście brakuje... a korale cudne, zwłaszcza druga wersja jest mi bliższa kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej mam nadzieję, że do końca internetu będziesz blogować:) Tak mi się stało ostatnio, że jedna osoba z blogowego świata z dnia na dzień przepadła po prostu i w ogóle nic nie zapowiadało tego. Wcześniej w komentarzu mi pisała o planach blogowych i u siebie zapowiadała, że pokaże to i tamto. Zniknął blog i w ogóle konta na social mediach i nawet email został zlikwidowany. Nie mam pojęcia, co się stało:/

    Wszystkie korale śliczne, a te pierwsze moje ulubione:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje z chęcią bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń